Emms Läsdagbok

En hel massa bokprat och en del annat babbel

Häng med Joshilyn 26 september, 2008

Filed under: Bokprat,Livet — Emm @ 7:27 e m

Nej det blir ingen bokmässa för mig i år. Trist, men rätt. Istället ska jag spendera lördagen med
Joshilyn Jackson. Ett exemplar av hennes senaste bok Mina två mammor hittade jag i postfacket idag. Lycka! Jag hoppas mycket på den.

 

6 Responses to “Häng med Joshilyn”

  1. Mala Says:

    Säg gärna till vad du tycker om den. Fick ett läsex av den till butiken och funderar på att läsa den.. 🙂

  2. Emm Says:

    Mala… Rapport kommer. Nu har jag inte läst en enda rad i den än. Då det blev ändrade planer idag. Men snart, snart. 🙂

  3. Dora Says:

    Jaha, då läser vi samma böcker igen då 🙂 Jag ska precis börja på den. Jag har höga förhoppningar och jag hoppas att jag inte blir besviken.

  4. Emm Says:

    Dora… 😀
    Jag har bara läst ca 30 sidor än. Men det verkar lovande.

  5. Dora Says:

    Åh vad spännande det ska bli och läsa vad du skriver om boken. Jag har läst ca 100 sidor nu och vill inte att den ska ta slut.

  6. Emm Says:

    Dora… Då är vi nästan på samma ställe nu. 🙂
    Det kom en massa emellan här så jag har inte läst mera i den förräns idag. Jag gillar den skarpt!


Lämna en kommentar