Emms Läsdagbok

En hel massa bokprat och en del annat babbel

Ett paket 17 oktober, 2008

Filed under: Pocket & Prassel — Emm @ 5:26 e m

Igår kväll när jag kom från Gotlandsfärjan, låg det andra paketet av denna omgångens pocket & prassel och väntade på mig. Mycket trevligt! Ivrig som få slet jag glatt upp paketet och min för tillfället farligt låga blodsockernivå fick mig att kasta mig över chokladen som fanns i det fina paketet. Jag glömde totalt bort att jag lovat fota paketet den här gången. Dummigt! Jag är hur som helst mycket glad även denna gång. För i paketet fanns; Berättelsen om Pi av Yann Martel, en Lion chokladbit (hjälpte min stackars blodsockerkurva att jämna ut sig!) två mumsiga Zoo stänger och ett löste med namnet Tigerblandning som jag inte hunnit prova än. Men det luktar himmelskt! Det fanns även ett handskrivet kort från min bokvän. Det uppskattas. Tusen tack. 🙂

 

4 Responses to “Ett paket”

  1. Flingan* Says:

    Så bra att du blev nöjd och att godiset kom till nytta med en gång ;•)

  2. Emm Says:

    Flingan… Det gjorde det verkligen!! 😉

  3. fullbokhylla Says:

    Låter som ett zoologiskt tema! 😉

  4. Emm Says:

    Fullbokhylla… Absolut! 🙂


Lämna en kommentar