Emms Läsdagbok

En hel massa bokprat och en del annat babbel

Till slut 29 oktober, 2008

Filed under: Babbel,Läsa,Prat — Emm @ 1:14 e m

Så kom den då till sist med posten, tidningen Vi läser. Efter många om och men. En dag efter lovad leveransdag och flera dagar efter den gick att köpa i butik. Iallafall gick det fint på Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan i Stockholm. Nu ska jag bara läsa den också. It better be good!

 

12 Responses to “Till slut”

  1. Jag fick den med posten i förrgår jag. Tack och lov är den mycket läsvärd, även om jag planerar att blogga om en och annan mer negativ synpunkt på den… =)

    Trevlig läsning!

  2. Emm Says:

    Full bokhylla… Tack! Å nu har jag bläddrat igenom den som hastigast. Mer utförligt tyckande kommer. Ska bli intressant att höra vad Du tycker. 🙂

  3. Annelie Says:

    Jag fick den också idag. Blev något besviken när den inte fanns i lådan igår.

  4. Emm Says:

    Madison… Det var som attan! 🙂
    Men du känner ju åtminstone en av dom inblandade i boken ser jag. 😉

    Kram kram!

  5. Lyran Says:

    Jag börjar förtvivla. Tidningen fanns inte på Konsum igår, och inte i närbutiken idag. Var farao kan jag köpa den???

  6. Anna-Lena Says:

    Jag gillade den! Vi läser alltså. Korta notiser blandat med längre artiklar, ganska schysst layoutad och precis lagom lång för tågresan mellan malmö och köpenhamn 🙂

    Lyran: Jag handlade min på Pressbyrån (på malmö central).

  7. Emm Says:

    Lyran… Hmm, ja jag fick ju till slut min på posten. Men som Anna-Lena skriver på Pressbyrån ska dom säljas, Akademibokhandeln, Coop. Hoppas verkligen Du får tag på den snart!!!

    Anna-Lena… Jo jag gillar också. Iallafall det mesta! Ska försöka skriva ner lite tänk om den på bloggen.

  8. Lyran Says:

    Det får bli Pressbyrån i morgon eftersom inte vårt lilla Konsum hade den.

  9. Emm Says:

    Lyran… Håller tummarna! 🙂

  10. Halvar Says:

    Förlåt för det här, men välkomna att titta in även på min bokblogg. Boktips kan man ju inte få för många av.
    http://halvar.wordpress.com/

  11. Emm Says:

    Halvar… Nej det kan man inte! 🙂


Lämna en kommentar